قطاری به مقصد خدا

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

قطاری به مقصد خدا

 

قطاری که به مقصد خدا می رفت،

لختی در ایستگاه دنیا توقف کرد 

و پیامبر رو به جهانیان کرد و گفت: مقصد ما خداست. کیست که با ما سفر کند؟

کیست که رنج و عشق را توامان بخواهد؟

کیست که باور کند دنیا ایستگاهی است ، تنها برای گذشتن؟

قرنها گذشت، اما از بی شمار آدمیان،

جز اندکی بر آن قطار سوار نشدند،

از جهان تا خدا هزار ایستگاه بود...

در هر ایستگاه که قطار می ایستاد ،

کسی کم میشد،

قطار می گذشت و سبک می شد، زیرا سبکبالی قانون راه خداست.

سر انجام قطار به ایستگاه بهشت رسید.

پیامبر گفت: اینجا بهشت است.

مسافران بهشتی پیاده شوند، اما اینجا ایستگاه آخر نیست!

مسافرانی که پیاده شدند، بهشتی شدند.

اما اندکی، باز هم ماندند، قطار دوباره راه افتاد و بهشت جا ماند.

آنگاه خدا رو به مسافرانش کرد و گفت:

درود بر شما، راز من همین بود.

آن که مرا می خواهد ، در ایستگاه بهشت پیاده نخواهد شد.

و آن هنگام که قطار به ایستگاه آخر رسید،

 

دیگر نه قطاری بود و نه مسافری..."



نظرات شما عزیزان:

nasrin
ساعت2:07---17 مرداد 1391
بيهوده

معطل ماشين ها نباش

راه اين خانه از درياست

دلت را جمع كن و برگرد

طوفان

انقدر ها كه مي گويند

ترس ندارد

گاهي زيباترين باران ها

از سياه ترين ابر ها مي ايد


yassi
ساعت11:49---21 تير 1391
سلام خیلی وبلاگت قشنگه دوستش دارم اگه بتونم بازم میام شما هم اگه دلت خواست به وبلاگم یه سر بزن البته تازه درستش کردم و یکم ناواردم اشکال زیاد داره به بزرگی خودت ببخش

سارا
ساعت20:58---7 تير 1391
,وبلاگت با احساس زیبا رویایی دوست داشتنیه
موفق باشید
یا علی


aki
ساعت14:39---5 تير 1391
سلام وب خيلي قشنگي داري به منم سر بزن

m.k
ساعت1:51---20 خرداد 1391
برای من

دوست داشتن

آخرین دلیل دانایی است...

اما هوا همیشه آفتابی نیست...

عشق همیشه علامت رستگاری نیست...

و من گاهی اوقات مجبورم

به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم

چقدر خیالش آسوده است...

چقدر تحمل سکوتش طولانی ست...


m.k
ساعت1:43---20 خرداد 1391
عشق یعنی فراموش کردن خود در معشوق



ماهیت عشق،خود فراموشی ست



ترک مصلحت خویشتن است



غرق شدن است چنان که فقط معشوق

میماند و بس...



راه عشق ،راه فناست...



عاشق باید هنر محو شدن را بیاموزد.



او باید از اوصاف بشر بمیرد،



تا اسرار عشق الهی اورا بر سر نهد و



امواج عنایت دم به دم معشوق



اورا باخود ببرد...





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:خدا,مقصد,قطار, ساعت توسط masoud |